نویسنده : عصمت دهقان
تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398
نظرات 0

پرسش‌های نیروبخش صبحگاهی:

1-اکنون ازچه چیزی در زندگی ام شادم؟چه چیزی مرا شاد می کند؟چگونه مرا شاد می کند؟

2-هم اکنون از چه چیزی در زندگی ام مغرورم؟چه چیزی مرا مغرور کرده است؟چگونه احساس غرور را در من ایجاد کرده است؟

3-هم اکنون از چه چیزی در زندگی ام سپاس گزارم؟چه چیزی مرا شکر گزار کرده است؟چگونه این احساس را در من به وجود آورده است؟

4-هم اکنون از چه چیزی در زندگی ام بیشترین لذت را می برم؟چه چیزی مرا سرگرم می کند؟

5-هم اکنون به چه چیزی در زندگی ام متعهد می باشم؟

6-چه کسی را دوست دارم؟چه کسی مرا دوست دارد؟چه چیزی دوست داشتنی را در من ایجاد کرده است؟چگونه این احساس در من به وجود آورده است؟

پرسش‌های نیروبخش شبانه:

1-امروز چه چیزی به دیگران داده ام؟در چه راه هایی بخشنده بوده ام؟

2-امروز چه چیزی یاد گرفته ام؟

3-امروز چگونه به کیفیت زندگی من افزوده است؟ چگونه می توانماز امروز به عنوان سرمایه ای برای آینده ام استفاده کنم؟

 

دوستان!

در هر موقعیتی ، می توانید به آن چه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید ،یا آن چه باعث می شود احساس بدتری داشته باشید ، توجه و تمرکز نمایید.

به دنبال هر چه باشید آن را به دست خواهید آورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 17
موضوعات مرتبط: نگارش ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش


عضو شوید



فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود