نویسنده : عصمت دهقان
تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398
نظرات 0

دلایل موفقیت یک زن

بسیاری از زنان بسیار موفق، دختران پدر محسوب می شوند،زیرا آنها در جستجوی کسب تأیید و قدرت آن اولین الگوی مردانه هستند.تأیید وتحسین مادر آنها چندان مهم تلقی نمی شود و این پدر است که زنانگی را تعریف می کند و این تعریف ،بر جنسیت دختر،توانایی ارتباط با مردان و قابلیت او برای موفق شدن در دنیا اثر می گذارد.

احساس خوب زن از بلند پرواز بودن ، قدرت داشتن ، پول درآوردن و داشتن را بطه ی موفق با یک مرد از رابطه ی او با پدرش ناشی می شود.

روان شناسانی که روی انگیزه های افراد مطالعه می کنند ، دریافته اند که بسیاری از زنان موفق پدرانی داشته اند که استعداد آن ها را پرورش داده و باعث شده اند تا از کودکی احساس جذابیت و دوست داشتنی بودن کنند.

ماجوری لوزاف ،دانشمند علوم اجتماعی ، به مدت چهار سال روی زنان موفق مطالعه کرد وبه این نتیجه رسید که وقتی پدران با دختران خود مانند افراد جالب و شایسته ی احترام وتشویق رفتار می کنند ،آنها به زنان موفق تری بدل می شوند.

احساس زنانی که چنین رفتاری از جانب پدر خود می دیدند این بوده که پرورش استعدادها در آن ها باعث به خطر افتادن زنانگی نمی شود.

این پدران علاقه ی زیادی به زندگی دختران خود نشان می دادند و آن ها را تشویق می کردند تا به طور فعال به زندگی حرفه ای یا علاقمندی های خود در زمینه ی سیاست ،ورزش ویا هنر توجه نشان دهند.

زنانی که تأیید و پذیرش پدر را احساس کرده اند،اطمینان دارند که از سوی دنیا پذیرفته خواهند شد.

علاوه بر این ، آن ها رابطه ی مثبتی با طبیعت مردانه ی خود برقرار می کنند.آن ها یک شخصیت مذکر درونی دارند که آن ها را همینطور که هستند ،دوست دارد.شخصیت مذکر درونی یا آنیموس مثبت آنها همان مرد حامی و دل رحم است که به نحوی پذیرا وبدون قضاوت از تلاش های خلاق آن ها حمایت خواهد کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 23
موضوعات مرتبط: روان شناسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

کد امنیتی رفرش


عضو شوید



فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود